E dumande risposti per demystify servo sizing

Di: Sixto Moralez

I membri di l'audienza chì participanu in diretta à u webcast di u 17 di maghju nantu à "Démistification de la taille des servos"Avè e so dumande supplementari per i parlanti risposti quì sottu per aiutà à amparà cumu dimensionà bè o retrofit servomotors in un disignu di macchina o un altru prughjettu di cuntrollu di muvimentu.

Parlatore per u webcast hè Sixto Moralez, senior ingegnere di muvimentu regiunale, Yaskawa America Inc. U webcast, archiviatu per un annu, hè statu moderatu da Mark T. Hoske, capu di cuntenutu,Ingegneria di cuntrollu.

Quistione: Offre servizii per aiutà à dimensionà a mo applicazione?

Moralez:Iè, per piacè cuntattate u vostru distributore / integratore locale o u Rappresentante di Vendita Yaskawa per più assistenza.

Quistione: Avete discututu l'errori cumuni fatti quandu u dimensionamentu.Di questi, chì succede più spessu è perchè?

Moralez:U più spessu hè a trappula di u fabricatore di crossover postu chì a macchina hè digià travagliatu è a cosa più faciule da fà hè di copià / incollà specificazioni u più vicinu pussibule.Tuttavia, cumu sapete chì l'assi ùn hè micca troppu grande è poi aumentà a capacità 20% di più?Inoltre, tutti i fabricatori ùn sò micca listessi è e specifiche ùn saranu micca.

Quistione: A parti di l'errori citati, ci sò cose chì a ghjente trascura o pò ignurà?

Moralez:A maiò parte di a ghjente ignurà u discordanza di u rapportu d'inerzia postu chì i dati mostranu abbastanza torque è velocità.

Quistione: Prima di pusà cù u software di dimensionamentu di u mutore, chì aghju bisognu à purtà à l'urdinatore?

Moralez:Purtendu una cunniscenza generale di l'applicazione aiutaria à u prucessu di dimensionamentu.Tuttavia, a seguente hè una lista di dati chì deve esse riuniti:

  • Payload di l'ughjettu spustatu
  • Dati meccanichi (ID, OD, lunghezze, densità)
  • Chì gearing hè in u sistema?
  • Chì ghjè l'orientazione?
  • Chì velocità sò da ottene?
  • Quantu l'assi hà bisognu di viaghjà?
  • Chì ci hè a precisione necessaria?
  • Quale ambiente sarà a macchina?
  • Chì ghjè u ciclu di travagliu di a macchina?

Quistione: Aghju vistu alcune manifestazioni di cuntrollu di u muvimentu tremulu in diversi spettaculi annantu à l'anni.Sò questi prublemi di dimensioni o puderanu esse qualcosa d'altru?

Moralez:Sicondu a discrepanza di inerzia, stu muvimentu tremulu puderia esse sintonizazione di u sistema.O i guadagni sò troppu caldi o a carica hà una freccia bassa chì deve esse suppressa.A Suppressione di Vibrazioni di Yaskawa pò aiutà.

Quistione: Qualchese altru cunsigliu chì vulete offre nantu à l'applicazioni di servomotor?

Moralez:Parechje persone trascuranu l'usu di software per guidà in u prucessu di selezzione.Approfitta diU software SigmaSelect di Yaskawaper cunvalidà i dati quandu u dimensionamentu di i servomotori.

Sixtu Moralezhè ingegnere senior di muvimentu regiunale è direttore di vendita in l'America Latina in Yaskawa America Inc. Editatu da Mark T. Hoske, direttore di cuntenutu,Ingegneria di cuntrollu,CFE Media è Tecnulugia, mhoske@cfemedia.com.

PAROLE CHIAVE: Più risposte nantu à u dimensionamentu di servomotor

Rivista cumunierrori di dimensionamentu di servomotore.

Esaminà ciò chì avete bisognu di cullàprima di utilizà u software di dimensionamentu di servomotore.

Pigliate cunsiglii supplementaricirca u dimensionamentu di servomotore.


Tempu di post: Jul-15-2022